Sabtu, 26 Januari 2013

Think positifnya...

Status Facebook Yang Annoying :: Pikir Positif

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat readers yang terhebat dikalangan yang terhebat =)

hangpa selalu baca status fb yang terlampau annoying? kompem lah rasa nak kutuk+mencarut kaw-kaw kan?jangan...hah..harini aku nak buat tutor sikit about macamana nak kurangkan dosa mengutuk orang..mudah ja..just think positif..tutor nih aku buat khas untuk orang yang suka bahan status facebook orang lain..jom layan...
gini lah muka sekor2 baca status fb yg annoying

status fb 1 :: "chayunk chayunk..ittew induw lew kat chayunk..asew nak chiyom jew dinding jamban niew taw..induw nyeww (^..^)"

pikir positif :: owh..kesian budak nih, keyboard rosak..duit habis beli choki-choki gamaknya tak mampu nak repair keybord ~

-------------------------------

status fb 2 :: "tadi aku jalan-jalan dekat amcorp mall ada awek 4-5 ketul dok usya-usya aku..aku dengar dia kata aku hensem macam hazami..betul ke?"

pikir positif :: sape lah yang hack facebook mamat nih..mesti password dia hazami123 nih..

Muka buruk aku..hohohooo

status fb 3 :: "sial lah kau jantan..muka dah la macam b@#! ada hati nak mengorat aku..%$@#% betullah..pegi mamposlah kau jantan tak sedar diri..^#&$(&(%)^)#$!##!!!!!!"

pikir positif :: budak nih kena sawan b@8! gamaknye..penyakit keturunan..kesiannn

--------------------------------------

status fb 4 :: "abang jendul, baby tak puas lah detim ngan abang jendul tadi..rase tak nak lepas je tangan abang jendul tadi..rindu sangat-sangat taw!"

pikir positif :: minah ni buta IT gamaknya..dia ingat dia tengah private mesej dengan abg jendul dia kot..buat-buat tak nampak dah lah~

-----------------------------------------

status fb 5 :: "kau nih tak habis-habis nak kacau boypreng aku..tak de laki lain ke kau nak tackle? tau la boypreng aku hensem macam acapan..untuk pengetahuan kau, aku dah remove & block kau faham!"

pikir positif :: kalau ada orang macam nih tak payah la nak pikir positf lagi..jadah apa dah remove & block tup tup hang nak maki-maki dia lagi..nak suruh mak cik tiri dia sampaikan?

-------------------------

0 ulasan:

Catat Ulasan

Budak hitam telah mengintai...

Feedjit

 
Copyright 2015 Reserved to Nurain How Design By Cik Nurfarah